Monday, June 21, 2010

1st world kerrrr?????

salam...

sejuk yg x sesejuk cameron... hurmm, tue yg dpt aku katekan 1st time smpi genting... juz kabus agak tebal ar... dok kat 1st world hotel... blh thn ar hotel die... tp masa menunggu saaaaaangat lame... smpi 2.25pm, dpt nmbr giliran 2.35pm... ramai gler arinie... pnuh ngan warga asing n warga tmptn yg non-muslim jer....

kaunter dftr der 31 tp yg 'on' hnye beberape jer... dari 2.35pm, kul 6pm baru dpt check in bilik... mana x nyer, nmbr giliran 486, masa tue kene tggu 200+ baru nk smpi ke nmbr aku tue.... huhu...3 jam 30 minit menunggu! berkematu gak rasa punggung nie haaa... ;p

masa menunggu hsbnd aku g ambik beg2 kami, smpt gak aku borak2 ngan sorang chinese aunty nie... dier dr setapak.. dtg bercuti sensorang jer... pelik gak aku dgr sbb die dtg bercuti sorang... tp xpe ar... janji der teman aku borak2... check in kat tower 2 tingkat 11...

hurmm... agak menarik gak hotel ni... tp msh lom smpt tgk btl2 lg coz kepenatan yg teramat... juz kuar g mkn je td kat food court dier... aku order ns grg china & cili padi & teh pns.... harga??? hurmmmm... mmg sedia mklum dh cnie mknn gak mhl... rm20.50.... xpe ar, asalkn kenyang + halal... =) tp jenuh nak habiskan mknn tue.. byk gler... so esok kami decide nk share je mknn sbb?? nk elakkan pembaziran + elakkan mengntuk pas mkn ns yg sepinggan mcm utk 2 org mkn tue...

ok ar, mate da berat semcm je... sok kalo x pnt aku update ag pape...

wsslm...

0 comments: