Wednesday, June 16, 2010

♥pertemuan pertama♥ P1

salam...
pertemuan pertama dgn suami...
^_^

mase tue aku kat kolej PTPL shah alam... dier blaja kat UITM shah alam.. aku mmg x knl dier pon.. mase tue sem 1, baru dpt enpon... ala, nokia lame yg bsr n berat tuh..
hahaha... al-maklum la 1st time pgg enpon sndri... main miscol2 nmbr org.. terkene lak kat nmbr my husband nie.. msg2, calling2 las2 decide nk jmpe... jmpe pon kat cafe kolej aku tue je ha... x silap aku waktu mlm... aku bwk roomate aku (wawa), die bwk member dier... alih2 member kitorang yg rancak berborak.. kitorng masing2 diam, tgk & dgr jer dorang borak.. aku mmg pemalu time tue... hehehe

pas jmpe tue, start ar msg2 sumer.. asal msg jer dier die tnye psl member aku tue.. so, aku anggp ar dier nk tackle si wawa tue... kitorang msg2 mcm kwn biasa jer.. dlm pd b'kwn tue, aku jmpe ex-bf aku (dulu bf laaa kononnn...) n husband aku nie pon jmpe ex-gf die (dulu jer gf..).. masing2 tau da ade yg punye, so x de ar kerap sgt msg2, call2 sumer... ade gak skali tue die temankan aku time bln puasa.. sbb aku nie penakut dok umah sewa sensorng... kbtln die da abis blaja n nak balik kg dh masa tue... so, die dtg n kitorng jln kaki dr umah sewa ke restoran ape ntah.. blh thn jauh gak ar.. xkan aku nak naik motor lak ngan dier kan... hahhaa... ms tue, aku sorang jer yg byk ckp... die diam n jwb sesekali jer... smpikan aku rasa kekok gak... hahaha... pastue da x jmpe da.. die balik kg, senyap terus.. aku pon konon2 bahagia ar time tue.. huhu

smpi 1 hari tue die msg aku tnye kabar... katenye da clash ngan gf die ms tue.. so, aku pun bg ar kata2 smngt.. hahaha.. poyo jer.... then bile die tau aku stil ngan bf lama, die pon slow2 undur diri ..

k ar, aku sakit kepala yg amat nie... sambung part 2 nti lak ar... penat+pening.. huhu.. daa.. =)

p/s: i luv u soo much my dear husband.... ♥♥

0 comments: