Sunday, June 20, 2010

allergik!

salam...

tghri tadi g kenduri anak kwn ayah kat Pandan Lake Club... hurmmm... tema kaler biru.. sgt cantik... ngan pelamin dier... watkan aku terasa spt ingin bersanding (bergmbr) semula ngan suamiku... hahaha..

bkn psl tue yg aku nak story... tp psl muka aku... masuk je kete nak drive balik umah, muke aku da b'tkr jadi lain! bintat2 byk sekitar hidung, bwh mata n kat dahi... aisehh... alergik ke nih?? tp ngan ape?td pon aku juz ambik ayam msk merah, kuah ikan talang msk lemak n bubur kacang jer... ayam msk merah baru je aku mkn pg td n byk kali dah mggu nie... shud b bkn sbb ayam msk merah... bubur kacang mcm x logik kot... sbb biase mkn x pape pon (walau pon jarang mkn)... ikan talang msk lemak tue lak, aku juz ambik kuah jer... sblm nie pon masa akak aku pantang, aku wat ikan talang grg berlada ok je aku mkn skali... huhu

kesimpulan yg aku rasa, mgkin sbb kuah ikan talang msk lemak tue kot yg watkan muka aku jd gnie... bintat2 byk... gatal2 pon de gak.. tp aku x garu.. juz usap kuat2 jer.. (same gak kan.. tp apakan daya, dh gatal...) huhu... mdh2an esok bgn tdo muka aku da kembali ok.... aminn..

**husband ku sdg dlm p'jlnn dr klntn ke kl... sesi holiday kami akan bermula esok... ya allah, slmtkan perjlnn suamiku... slmtkan & permdhkan perjlnn kami & urusan kami.... aminn...

*** SELAMAT HARI BAPA utk abah aku n abah mertua aku... moga kalian panjang umur, sht sentiasa & murah rezeki selalu... aminnnn...

luv u all... muah muah

0 comments: