Wednesday, July 28, 2010

bahagia ku rasakan... ^_^

salam...

penantian cahaya yg ku mksdkan dlm entri yg lepas adlh 1 berita menggembirakan wat aku & suami serta ahli keluarga yg lain.... aku mengandung benih dr suamiku... syukur alhamdulillah.... 15 syaaban 1431H (27/7/2010) aku check sndri then paginya aku g konpemkan kat hkl n mmg sah aku mengandung... syukur alhamdulillah.... genap 7bulan seminggu usia perkahwinanku, aku dpt kabar gembira nie... mgkin usia kandunganku sebln lebih berdasarkan kelewatan yg aku alami... =)

urmm... tanda2 sepnjng sebln lbh nie... selain terlewat, bdn aku kerap sgt keletihan... naik turun tangga mdh tercungap2... bdn pon asyik sakit2... paling ketara seminggu b4 aku check UPT, perut aku rasa berat semcm... haahaha... sounds funny jer... mmg ms tue kerap gak aku pgg2, usap perut aku seolah2 mcm ade isi dh... hehehe... naluri agaknye... skrg nie bile da tau aku pregnant, kerap gak kepala rasa pening2.. loya muntah2 x de sgt... setakat nie 2,3x je aku loya n muntah2... selebihnye perut kerap rasa x selesa...

arinie wat pertama kalinya slps berita kehamilanku, aku menjadi sgt emosi.... secara tiba2 aku menangis berjurai2 airmata... punca x diketahui... hurmm, mgkin pembawakan baby kot... mgkin gak aku sedih sbb kain baju aku dh byk x muat.... mkn 2,3sudu pon dh x hbs... pelik gak... kalo ikut perkiraan aku, sebln lbh baru usia kandungan nie, tp kain baju dh byk yg x muat.... huhu

bahagia rasanya bakal melahirkan benih cinta antara aku & suami... mudah2an perjalananku dipermudahkan hgga saat melahirkan zuriat kami...

i ♥♥♥ u soo much my dear husband.....

"syg... ibu doakan agar syg sht2 di 'sana'... jgn nakal2 yer... ibu doakan syg bahagia berada di dlm rahim ibu... krn ibu sgt bahagia dgn kehadiran syg.... insyaallah, ibu akan berusaha demi yg terbaik utkmu syg.... moga syg menjadi anak yg mencintai DIA & kedua ibu bapamu.... ibu nantikan kehadiranmu syg..."

"ya allah, terima kasih di atas kurniaanMU yg amat bererti bg kami ini.... KAU permudahkanlah urusanku sepnjng mengandungkan benih cinta kami ini... permudahkanlah urusanku saat melahirkan kandunganku ini... jadikanlah zuriat kami ini anak yg soleh & solehah.... aminnn ya rabb..."

*masih terlalu awal utkku fikirkan panggilan yg sesuai utk ku & suami... =)

wsslm

0 comments: