Monday, July 5, 2010

cuti-cuti malaysia... ^_^

~we're @ london!! haahaha..~~

salam...

aritue aku da cter psl mase menunggu utk check in yg gler nyer lame kat hotel... leh bace kat cnie.... kali nie aku nak cter ckit ar keseronokan kat sane... tue pon kalo aku lrt nak cter sumer... hahaha

ptg pas check in tue, aku juz rehat2 kat bilik jer... mlm tue rase lapar baru aku ajak hsbnd g carik mknn... tanye kat kaunter hotel tue, die kate mmg pyh nak carik mknn halal kat cnie... de 1 tue jauuh sgt kene drive... 1 lg tue kat foodcourt dlm hotel tue gak... tp still kene jln jauh gak sbb hotel tue kan luaasss.... smpi kat foodcourt da pening kepale sbb bau mcm2... jmpe gak 1 kedai nie yg der tulisan 'bismillah' n halal.... order ar ns grg c.padi n ns grg cina + air teh pns... total rm20.50.. hahaha.. gler mhl... tp ok ar sbb nasi grg die 1 pinggan mcm ngan utk 2 org mkn... mmg mengantuk ar kitorng pastue.. ngan perut pon da sakit2 sbb lebih sgt muatan dlm perut nie... hahaha... so, utk esok kitorng decide share jer 1 pinggan tue.. jimat + x membazir kalo x abis.. :)
~nie ler hotel yg kitorng ddk... cantik lak aku ambik gmbr nie.. hahaha~

esoknye lak, kitorang srpn pagi kat cafe hotel jer... tue je yg diberi skali ngan penginapan.. hahaha... masuk2 cafe tue, aku da cuak + pening... ngan bau2 ala2 restoran non-muslim + xde sorang pon warga melayu islam yg aku tgk.... (warga luar yg bertudung ader la... hehe) aku n suami was2 blh mkn ke cnie... tnye kat pkrja hotel tue, die kate yg kat bhgn dpn je non-halal food... so, lega ar ckit... ambik ar ns lemak die... ckit je ambik nasi tue... tp yg penuhnye ngan lauk pauk... hehehe... not bad la... tp kalo diberi peluang bermlm kat genting nie lg, i'allah aku xkan kot... seksa dowh nk carik mknn halal...

pas srpn tue, direct kitorng g carik outdoor theme park dier... gler jauh kitorng kuar dr hotel tue nk ke sane... pdhal leh jer kuar ikut lif dlm hotel tue... (tau pon wktu tghri ms nak balik hotel.. huhu)... sampai ctue je, beli tiket outdoor rm72/2pax.. ok la, nrml rate dah tue.. hehehe... aku mmg sgt2 x sbr nak naik sumer2 yg kat dlm tue... hahaha.. mcm bdk2 jer....

~nie yg 1st aku nmpk ms memule masuk... tp hsbnd aku x mo naik... x mencabar katenye... hahaha~

~ nie yg 1st kitorng naik.. tp x mencabar gak hsbnd aku kate... (mmg pon..haha)~

~ nie rumah lanun kononnye... x best~

~ dari blg sebijik cam rambut antu... ngee.. nie mase nak masuk kwsn lanun....~~

~antu jadian..haha....~~

~flying coaster... hubby aku pening2 naik nie... ciannn.... hehe~

~hahaha.... cengginie la rupenye naik flying coaster tuh...~~

~eni kate klon mizie... miahaha... gler sombong gorila nih.. huhu~~

nie jer ke gambo2 nyer??? mane puan blog nyer gambo??? hehehe... 'low profile'... hahaha... mls nk upload gambo byk2... @_@

wsslm...

0 comments: