Friday, July 16, 2010

pertukaran

salam...

syukur alhamdulillah.... berjaya gak aku hntr surat mohon pertukaran ke kelantan.... hanya menanti kelulusan big boss je skang nie... by next week i'allah tau la kot... biase ar, perkara utama yg big boss ckp "u nak pndh tp sample sy u x siapkan lagi".. hahaha... mmg aku dh agak pon... sbb tue sblm aku hntr borang tue aku dh disscuss ngan sorang RO kat opis nie... selamba je aku jwb "xpe dktr, i'allah sample tue smpt je siap... RO tue pon ade... lg pn nak wat caner, sy dh mmg kene ikut suami..." hahahaha...

sblm reason big boss x nak bg aku pndh tue, die kate sbb jbtn aku dh train aku byk dah... rugi lak kalo pndh... hehehe.... mood big boss tgh baik ptg nie... so, alhamdulillah aku dh btl2 nekad dgn keputusan nie n terus anta td.... mudah2an permohonan aku diluluskan... n mudah2an gak nama aku 'sempat' tersenarai utk pengambilan bln ogos nie.... insyaallah.... aminnn....

*mlm nie balik kg suami... isnin cuti.. yeay! ya Allah, permudahkanlah urusan kami ini... aminnn..

wsslm...

0 comments: