Friday, July 2, 2010

maafkan ku teman...

salam...

arinie bnr2 watkan aku tersedar kesilapanku sbgi seorg teman....

maafkanku wahai teman...
ku akui kesilapanku dlm berbicara, bergaul dgnmu...
bkn niatku membuatmu rasa terasing, berjauh hati dgn sikapku....
tp kdg kala sesuatu perasaan itu mmg amat sukar utk diluahkan...
telah ku sedari seawal dulu sikapku terhdpmu...
namun apakan daya tika ku nekad merubahnya, 'sesuatu' dtg m'hapuskan nekad ku itu...
x perlu ku kabarkan pdmu 'sesuatu' itu...
cukup sekadar maaf yg ku pohon di atas kekhilafan ini...

"ya allah, aku berdosa pada hambaMu... bantulah aku dlm mendidik rasa amarah ku ini... bantulah aku utk menjadi wanita yg sentiasa merendahkan suara & menjaga hati insan lain... sesungguhnya aku hambaMu yg kerdil... bantulah daku ya Allah... aminnnn...."

0 comments: