Monday, July 26, 2010

cahaya yg blm pasti...

salam...

*ya Allah, andai benar jangkaan ku ini, Kau berikanlah aku kekuatan dlm menempuhnya.... redhakanlah aku dgn kesakitan ini.... aminnn...*

aku terlalu kerap keletihan akhir2 nie...
perut sll rasa x selesa...
sakit di sana cnie...
aku sndri xtau nk jwb ape bile org dok tnye aku sht @ x...
sbb sakit tue sekejap2 jer dtg...
time dtg, mmg lemah sgla urat bdn aku nie....
kdg2 ddk skjp pon rasa nk pitam bila bgn...
aku x tau samada aku mampu mengharungi semua ini....
andai ia menambah cahaya kegembiraan dlm keluargaku, aku pasrah...
aku redha dgn fitrah insani ini....
hrpnku cuma 1....
moga cahaya itu sentiasa dlm peliharaanNya & moga ia adlh kebenaran dlm setiap teka teki yg bermain di minda ku kini....
aminn ya Rabb....

wsslm....

0 comments: